نحوه ست كردن لباس مجلسي با كفش پاشنه دار

همه چيز در رابطه با مد و سلامتي

نحوه ست كردن لباس مجلسي با كفش پاشنه دار

۵ بازديد

كفش پاشنه بلند يكي از كفش هاي محبوبي است كه حداقل دو جفت آن در كمد هر خانمي يافت مي شود و مكمل استايل خانم ها مي باشد. يكي از خصوصيات اصلي كفش هاي پاشنه بلند راحتي آن است و اگر با استايلي مناسب ست شود، ظاهر شما زيباتر و لباسي را كه تن كرده ايد را شيك تر مي كند. اما در اين بين ست كردن آن با لباس هاي مجلسي يكي ازمواردي است كه در هنگام استفاده از آنها نياز به دقت و توجه دارد. اما چه كفشي را با چه لباسي ست كنيم؟

لباس اسپرت با كفش پاشنه دار

براي استفاده از لباس هاي اسپرت دستتان باز است و مي توانيد از هر نوع كفش پاشنه داري استفاده كنيد.

كفش پاشنه دار براي لباس هاي بلند

لباس هاي بلند هماهنگي بيشتري را با كفش هاي پاشنه بلند داشته و باعث مي شود كه لباس شما كمتر برروي زمين كشيده شود. در هنگام انتخاب لباس هاي بلند، كفش پاشنه بلندي را انتخاب كنيد كه جلوي آن پوشيده و بسته باشد. كفش هاي جلو بسته، هماهنگي بيشتري را با كفش شما دارد.

كفش پاشنه دار با لباس هاي كوتاه

انتخاب كفش پاشنه بلند با لباس كوتاه بستگي به سايز پا، قد و مدل كفش دارد.

اگر قد كوتاه و يا اندام درشتي داريد از چكمه هاي بلند استفاده نكنيد، چكمه هاي بلند باعث كوتاه نشان دادن شما در اين لباس ها مي شود.

پاشنه بلند و پهن، انتخاب مناسبي براي لباس هاي كوتاه هستند.

كفش پاشنه سوزني

كفش هاي پاشنه سوزني را مي توانيد با لباس هايي ست كنيد كه قد شما را بلندتر نشان مي دهند. به طور مثال، لباس هاي كوتاه، شلوارهاي تنگ باعث افزايش قد شما مي شود.

توجه به جنس و لباس

اگر جنس كفش و لباستان يكي است دقت كنيد كه آنها دقيقا همرنگ نباشد و كمي تيره و يا روشن باشند. در هنگام خريد اينترنتي كفش سعي كنيد كه حتما از فروشگاه هاي آنلاين معتبر خريد كرده و به مشخصات و تصاوير درج شده دقت نماييد تا كفش انتخابي شما با لباستان مطابقت داشته باشد.

كفش پاشنه دار همرنگ با لباس

انتخاب كفش همرنگ با لباس يكي از راحت ترين روش ها براي ست كردن لباس و كفش است و مي توانيد استايلتان را كاملا همرنگ انتخاب كنيد.

گاهي مي توانيد غيرقابل پيش بيني عمل كرده و كفشي را انتخاب كنيد كه با لباس شما كاملا در تضاد باشد.

لباس هاي با رنگ خنثي با كفش هاي رنگي

لباس هاي با رنگ خنثي را به راحتي مي توانيد با كفش هاي پاشنه بلند رنگي همچون صورتي، قرمز و نارنجي بپوشيد.

لباس مجلسي مشكي با كفش پاشنه دار

اگر لباس مجلسي شما به رنگ مشكي است، هيچ محدوديتي در انتخاب رنگ نداريد. پيشنهاد مي شود با لباس هاي مشكي خود از كفش هاي مجلسي رنگي استفاده كنيد تا ظاهر شما را تيره گي خارج كرده و نشاط و تازگي را به شما القا نمايد.

لباس طرحدار:

اگر لباس شما طرح دار است و در انتخاب رنگ كفش ترديد داريد،  رنگ قالب لباستان را براي كفشتان انتخاب كنيد.

 

 

 

 

ویژگی کفش مناسب، چطور یک کفش عالی انتخاب کنیم؟

پیدا کردن کفش مناسب آن هم بین کلی گزینه برای انتخاب همیشه کار آسانی نیست. برای اطمینان از اینکه کفش خوب و مناسبی انتخاب کرده اید، باید موقع خرید کفش دقت کنید که کفش از پاشنه تا انگشتان پا به درستی متناسب باشد و موقع قدم زدن و دویدن با آنها احساس راحتی کنید.علت سوزش پاها در شب

خرید کفش به صورت آنلاین هم به همین شکل است. بعضی از فروشگاه های آنلاین یک دوره آزمایشی ارائه می کنند که می توانید کفش را امتحان کنید و در صورت تمایل بخرید. فرقی نمی کند بخواهید یک جفت کفش بخرید یا پنجاه جفت؛ به هر حال باید با ویژگی های یک کفش مناسب آشنا باشید که ما در این مطلب به آنها اشاره می کنیم.

مقاله کامل اینجاست: کفش مناسب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.